Sunday, July 13, 2008

vroommm~

vrooomm vrooomm

atas permintaan budak maran (hehe, jgn mara ye) aku tulis la gak dlm bahse malaysia. Tapi aku akan buat sekali skala idakle selamanya. Takda pape pon nak tulis. Hari sabtu smalam aku g dobi baju ngan member aku. Bertuahnya kami dpt tengok kete drift depan mata. Kedai keta tu depan kedai dobi je. Punya la bingit tapi fun la sampai kedai makan seblah tutup separuh sebab asap tayar masuk. Cuak gak aku menengok life. Tayar kete siap meletop 2 kali sebab kuar api bergesel. Actually area bintang seksyen 7 sh alam tu baru bukak la gak. Dak2 uitm yang menyewa atas kedai apa laga terus record guna hp memasing.. Haha.. Tak ke untung nengok dritf dari atas umah je. Mana nak dpt dek non oii. Nak naik kete rasa sendiri bayar 10hengget. Takpela sebab kawan aku pon slalu je buat camtu kat area KL.. Memang nak tercabut jantung aku. Kesimpulannya, ingatla orang yang tersayang. leh ke? layannn..........


1 comment:

Unknown said...

TQVM org kampung..
Akhirnya... ade jugak entri berbahase Melayu.

Bukan susah sangat pon.

Bercerite pasai kereta drift, aku pon pernah nengok live mase aku kije kat Sitiawan Perak dulu.

Kat bawah jambatan Segari. Tiap tiap malam minggu ade auto show. Polis pon suke buat kecoh... serbu tak tentu pasal...

Tapi memang live and life was there time tuh.

Adios.
Kreuger®