Monday, March 31, 2008

LAN party

On the last saturday, Nets Club had successfully organized LAN party which was held in FTMSK. Gosh!! Gamerz from various facs were participated in this competition. Actually im not very hustler wit DOTA game. No matter wat it is, i just want to post this blurry pic to show how "concentrate" they are while playing da games. lol~



Macam ada kat KOTA KERIANGAN la plak... kabussss~

Sunday, March 30, 2008

guessing game :)


In ur opinion, try to guess at what place we can see this caution... Anyone pleaseee ! :) The winner will be announced as soon as possible... Weeeeee...

Friday, March 28, 2008

Are u an internet addict?

Grosss

Malas tahap cipan

Internet addiction can be harmful for those who delve into the darker side of the web, such as online gambling, cybersex, online affairs, and online gaming. But how do you know when you or someone you love is addicted to the Internet? When is it time to pull the plug and seek treatment?

Here's a list of common symptoms to watch out for:

1. Lying about how much time is spent online.
2. General decrease of physical activity and social life.
3. Neglecting obligations at home, work, or school to spend time online.
4. Spending too much money on computer equipment or Internet activities.
5. Feeling a constant desire to be online when they're away from the computer.
6. Going online to escape real world problems.
7. Disregarding the emotional or physical consequences of being in front of a computer all day.
8. Denial of the problem.

I personally disconnect completely every weekend and get out of the house so I'm not tempted to check email. I also have movie nights and "Lost" nights during the week, which are a great excuse to turn off the computer. Different things work for different people, so just find something you enjoy and don't hesitate to shut the computer off. *wink*wink*.. hehe

Thursday, March 27, 2008

sToP Bangau+ing!@

have u ever sing the "bangau oh bangau" song? The creatures in the song seems like to keep on blaming other fellow instead of itself! This is a letter that u should not give to ur boss when u wish to resign. lol~


Reply from the BOSS,
You'r fired!!!
Please leave the company ASAP

Wednesday, March 26, 2008

tema hari ini


Pagi yang CERAH, petang sudah GELAP.
Baju tak kering, bikin gua marah.

Rasulullah mengajarkan doa ketika hujan turun yaitu:
Turunkanlah hujan yang bermanfaat (untuk manusia, tanaman dan binatang).
(HR Al Bukhari dengan Fathul Bari 2/518).

Mungkin ramai yang menyalahkan hujan kerana byk aktiviti tidak dpt dijalankan. Sedikit sebanyak menghalang proses rutin harian. Namun disebaliknya terungkai seribu satu hikmah yang perlu difikirkan oleh kita bersama.

Tuesday, March 25, 2008

funny chicken

I ate this colorful popcorn when i was a kid!!

A man approached the window of a movie theater with a chicken on his shoulder and asked for two tickets.“Who’s the other ticket for?” the ticket girl asked.“For my pet chicken.” He said, pointing to the bird.“I’m sorry,” the girl tells him, “but we don’t allow animals in the theater.” The man walked around the corner of the building, and stuffed the chicken into his pants. He returned to the ticket window and bought a ticket, entered the theater, and sat down.The chicken started to get too hot, so the man, figuring it was okay because it was dark to unzipped his pants and let the chicken stick its head out. The woman seated next to him looked down in horror. She nudged her friend Amanda and whispered, “Amanda! This man next to me just unzipped his pants!”. Amanda replied, “Oh, don’t worry about it. Just ignore him. If you’ve seen one, you’ve seen them all.” The woman whispered back, “I know, I know, but this one’s eating my popcorn!”

Monday, March 24, 2008

sexy furniture yo daugh!!!

Have u ever seen all these sexy furnitures before? Actually i got these pics a couple weeks ago from my sis. She is actually in Art and Design field so no wonder shes keeping all the coolest pics as for the coolest ideas rite!! Observe other people work and re-invent it for more satisfaction. Just enjoy and i bear not to buy these sexy furnitures to put it at my living room.. By da way, i just gave the name for each design.. watch out!!! Haha.. ~


1. Wooden-stilletto

2. Err.. Heart attack!!!!

3. One nite shot!! hehe


4. Ebony and white chicks

5. "Open-ended" bar table

It spontaneous i guess. So for da erotic pics. !!

Sunday, March 23, 2008

M.3PG nite review ~

1. Honorable artist that nite... pewwiittttt

2. Tend to do sumtin stupid coz of hungary. Almost 10 oclock still have to wait for da nonsense speech... heck!!!

boringHAHAbOriNgHahHAbOringHahhahhaboringHAHAbOriNgHahHAbOringHahhahhaboring
HAHAbOriNgHahHAbOringHahhahhaboringHAHAbOriNgHahHAbOringHahhahhaboringHAHA
bOriNgHahHAbOringHahhahhaboringHAHAbOriNgHahHAbOringHahhahhaboringHAHAbOriNg
HahHAbOringHahhahhaboringHAHAbOriNgHahHAbOringHahhahhaboringHAHAbOriNgHahHA
bOringHahhahhaboringHAHAbOriNgHahHAbOringHahhahhaboringHAHAbOriNgHahHAbOring
HahhahhaboringHAHAbOriNgHahHAbOringHahhahhaboringHAHAbOriNgHahHAbOringHahhah
haboringHAHAbOriNgHahHAbOringHahhahhaboringHAHAbOriNgHahHAbOringHahhahhaboring
HAHAbOriNgHahHAbOringHahhahhaboringHAHAbOriNgHahHAbOringHahhahhaboringHAHA
bOriNgHahHAbOringHahhahhaboringHAHAbOriNgHahHAbOringHahhahhaboringHAHAbOriNg
HahHAbOringHahhahhaboringHAHAbOriNgHahHAbOringHahhahhaboringHAHAbOriNgHahHA
bOringHahhahhaboringHAHAbOriNgHahHAbOringHahhahhaboring
S.e.n.g.a.lHAHAbOriNgHah
HAbOringHahhahhaboringHAHAbOriNgHahHAbOringHahhahhaboringHAHAbOriNgHahHAbOring
......thats all i can say.......

Saturday, March 22, 2008

miss 'em alot

They inspiring me a lot

haha.. hari ni aku berjaya menculik sebuah buku *tooot*. After amik buku itu aku terus bergegas ke puchong utk kerja2 "luar".. Dah lama tak bawak kete. Sekali dapat, lenjan habis2an. Kalo mak tau hehe mesti kena "direct sound" bukan sound direct!! :) Tapi mak memang dah warning.. Time dia warning tu pon aku tgh memandu sambil menjawab panggilan mak.. Maap ye mak. Saya sayang mak ngan abah very much. Rindu masakan ikan patin masak tempoyak mak dan ikan singgang abah. Thanks for being a wonderful parents... muah :X


Thursday, March 20, 2008

selawat serta salam :)

Hari Maulud Nabi (12 Rabiul Awal)

Hari Maulud (kelahiran) Nabi Muhammad SAW bertujuan untuk memuliakan Nabi Muhammad SAW berasaskan firman Allah dalam Al-Quran (terjemahannya ) :-

"maka orang yang beriman kepadanya (Muhammad saw) memuliakannya, menolongnya dan mengikuti cahaya yang terang yang diturunkan kepadanya (Al-Quran) mereka itulah yang beruntung." Al-Araf: 157

Hari Maulud pertama kali diselenggarakan oleh Sultan Salahudin al Ayyubi ketika menghadapi pasukan salib bagi membakar semangat berjuang dan berkorban, untuk menyelamatkan umat Islam dan sebagai memperingati kejayaan Sultan Salahuddin al Ayyubi berhasil memimpin tentera Islam memasuki Jurusalem.

Maulud Nabi disambut setiap 12 Rabiul Awal dimana zikir khusus akan diadakan di masjid-masjid. Perarakan secara besar-besaran yang disertai oleh lelaki, perempuan, dan kanak-kanak akan diadakan di bandar dan kampung sambil menyanyikan lagu-lagu memuji Nabi Muhammad S.A.W. juga akan diadakan untuk meriahkan hari Maulud mulia ini. Jamuan makan juga dianjurkan diadakan oleh orang perseorangan atau pertubuhan untuk fakir miskin.

Terdapat 2 pendapat mengenai Maulud Nabi, iaitu pendapat pertama melakukannya adalah satu perbuatan yang dianjurkan bagi umat Islam. Pendapat kedua pula menyatakan menyambut hari Maulud adalah satu bidaah disebabkan ia tidak pernah dilakukan semasa zaman Rasullullah dan para sahabat.

Menurut pendapat pertama, hujah mengapa Maulud Nabi boleh diraikan adalah :-
Bahawasanya Nabi Muhammad S.A.W. datang ke Madinah maka beliau mendapati orang-orang yahudi berpuasa pada hari Asyura iaitu hari 10 Muharram, maka Nabi S.A.W. bertanya kepada orang yahudi itu: "Kenapa kamu berpuasa pada hari Asyura?"

Jawab mereka: Ini adalah hari peringatan, pada hari serupa itu dikaramkan Firaun dan pada hari serupa itu Musa dibebaskan, kami berpuasa kerana bersyukur kepada Tuhan.
Maka Nabi S.A.W. berkata: "Kami lebih patut menghormati Musa berbanding kamu."Riwayat Bukhari dan Muslim.

Ibnu Hajar Al-Asqalani pengarang Syarah Bukhari yang bernama Fathul Bari berkata bahawa dari hadis ini dapat dipetik hukum:

Umat Islam dibolehkan bahkan dianjurkan memperingati hari-hari bersejarah, hari-hari yang dianggap besar umpamanya hari-hari maulud, miraj dan lain-lain. Nabi pun turut memperingati hari tenggelamnya Firaun dan bebasnya Musa, dengan melakukan puasa Asyura sebagai bersyukur atas hapusnya yang batil dan tegaknya yang hak.

Rujukan:

Tuesday, March 18, 2008

apa kes?

sooory, you'r not my type...! haha

menjadi seorang student universiti memang byk dugaan. Tak kira yang duduk di kolej mahupun menyewa di luar. Disebabkan saya menyewa rumah dari semester 3 dulu, bykla jugak dugaan tumpah melanda seperti sos cili. Apa yg ingin diceritakan di sini adalah kurangnya hormat serta harga diri pelajar lelaki yang sanggup membawa awek mereka di dalam rumah. Pada mulanya ia satu kejutan budaya kerana secara terang terangan ia bercanggah dengan Islam. Apa yang peliknya, balak dia tu satu hal la kan cam lalang. Angin tiup ke kiri dia ke kiri kalo ke kanan dia ke kanan. Tapi adakah perempuan zaman sekarang ini takde harga diri? Maafkan saya kerana bukan semua berbuat demikian.

Tapi tak takut ke mereka kepada housemate balak dia yang lain? Bak kata orang, bila2 je mereka buleh menjadi seperti singa kelaparan atau kegersangan. Lelaki pon kena dipersalahkan jugak. Dah la bakal nak jadi ketua keluarga. Tak takut ke anda bila dah ada anak perempuan esok, akan terjadi perkara yang sama? Pada masa itu mulalah nak melatah, nak serang anak orang. Padahal waktu muda anda memang begitu! Perempuan pon satu hal, tak nampak ke secara terang terangan bakal suami anda sebegitu rupa. Ajak tidor sebilik bersama tanpa sebarang ikatan. Memang sedey kerana mereka sendiri pon belom compem akan kawin ke idak. Memang betulla kata orang. Cinta itu buta. Kentut balak yang seminggu tak buang air besar pon kata wangi.

Pada si awek, cermin2la diri tu. Pada si balak, dah cukup kaya ke nak kasi anak dara orang makan? kalo nak kasi makan angin, rumput dan pasir buleh leee... wahahhahaha... kelasss... Tapi papa pon, sebagai rakan yang bertanggung jawab, kita perlu menegur mereka. Di sini lah sebenarnya kita melatih diri kita untuk mendidik hati yang kecil ini menidakkan perkara yang salah!. Jangan disebabkan member sogok dengan wang kita sanggup menyimpan rahsia! oh no no no for me. Sampai bila nak simpan rahsia? Berdosa kalo kita tak tegor. Memang ada antara mereka yang berlatar belakang keluarga yang kureng sket bab2 pendidikan agamanya. Bukan nak kata kita ni sempurna tapi itu tanggungjawab. Ingat! hidup ini kena ada prinsip. Seperti lagu Justin Timberlake, "what world goes around, comes around" dan lagu Alicia Keys "Karma"... hohooo, very meaningful. Nak jauhkan dari segala kejahatan dunia akhirat? Baca la surah yassin tiap2 hari. Sekian sahaja. Sebarang ngomen (komen) dialu-alukan.

Sunday, March 16, 2008

Baca+komen isu ini :)

Dasar Ekonomi Baru (DEB) telah diperkenalkan pada tahun 1971 dikenali dengan nama Dasar Pembangunan Nasional (DPN) tahun 1991 oleh Perdana Menteri Malaysia yang kedua Tun Abdul Razak bin Haji Dato' Hussein dalam usaha murni beliau untuk memperbetulkan ketidak seimbangan ekonomi antara kaum dan sosial. Dalam diam sebenarnya dasar ini telah membangkitkan antagonisme perkauman lebih2 lagi Negara Malaysia yang terdiri daripada pelbagai kaum. Secara implisit, DEB digubal dalam konteks serampang 2 mata untuk:

- mengurangkan dan akhirnya membasmi kemiskinan dengan meningkatkan pendapatan dan menambat peluang2 pekerjaan untuk semua rakyat Malaysia tanpa mengira kaum.

- mempercepatkan proses penyusunan semula masyarakat malaysia untuk menyeimbangkan ekonomi supaya dapat mengurang seterusnya menghapuskan pengenalan kaum mengikut fungsi ekonomi.

Sebelum itu, umum perlu mengetahui bahawa dasar ini digubal rentetan daripada perlaksanaan dasar pecah dan perintah Inggeris pada tahun 1915-1941. Mereka sebenarnya mempunyai agenda tersendiri untuk mengelaskan masyarakat di Tanah Melayu merujuk kepada pekerjaan dan sistem pelajaran yang berbeza mengikut kaum Melayu, Cina dan India. Kaum Melayu kebanyakkannya menetap di kampungdan bekerja kampung (nelayan&petani), manakala kaum India tinggal di ladang atau estet dan bekerja sebagai buruh dan kaum Cina menjadi peniaga dan pelombong bijih timah di kawasan perlombongan. Akibat daripada itu, timbul rasa curiga yang amat di antara kaum dek kurangnya interaksi sesama mereka akibat pemisahan kaum di Tanah Melayu.

Hari ini kita perlu bersyukur kerana tidak perlu lagi ke lombong2, kampung2, ladang2 dan estet2 untuk berjumpa dengan kaum2 yang ada di Malaysia. Semua kaum ada di mana2 sahaja. Malaysia telah menyambut ulang tahun kemerdekaan yang ke 50 tahun lepas menyaksikan 'massive' perubahan, peningkatan dan pembaharuan direncanakan sejajar dengan Wawasan 2020. Namun, kita sebagai golongan pelapis jgn mudah lalai dan alpa dengan kesenangan melimpah ruah yang dinikmati hari ini kerana ia boleh hancur, musnah dan terkubur akibat perpecahan bangsa Malaysia.

Pada 13 Mac 2008, Ketua Menteri baru Pulau Pinang dari DAP, Lim Guan Eng dikhabarkan menolak DEB dan DPN. Namun, lewat TV3, Eng menafikan hal itu. Sebagai 'penambah seri' kenyataan itu, orang Melayu mula sedar dan mengorak langkah dengan mengadakan perhimpunan secara aman di jajahan taklukan DAP itu. Masakan pokok bergoyang jika tiada angin meniup nya! Saya juga tertarik dengan kenyataan Bekas Timbalan Perdana Menteri Malaysia dalam akhbar METRO bertarikh 15 Mac yang menggunakan istilah PERUTISM. Ia gabungan 2 perkataan PERUT dan ISME. Kata beliau supaya kaum lain tidak menggangu kantung (perut) kaum Melayu dengan mempersoalkan apatah lagi menghapuskan DEB yang telah menyelamatkan kaum Melayu untuk jangka masa panjang.

Tujuan saya menulis arkitel ini bukan untuk memihak kepada mana2 parti dan meng'halal'kan perhimpunan yang 'haram'. Cuma ingin menyeru kepada golongan belia supaya anda tidak mudah selesa dengan nikmat hari ini. Ingatlah, perjuangan kita belum selesai. Hari ini kita tersenyum tapi mampukah senyuman itu bertahan untuk 10 tahun mendatang? Anak cucu kita? Bagi orang2 Islam, beribadah la kamu seolah2 esok hari 'terakhirmu'. Walaupon bila difikir2kan dosa dan pahala, mungkin ada di antara kita akan mengejar akhirat semata2 (ahli sufi). Tapi Islam tidak menyuruh penganutnya berbuat demikian. Bekerja merupakan salah satu ibadah juga. Cuma dek kurangnya pengetahuan tentang agama Allah ini, maka kita lebih familiar dengan 5 rukun Islam itu sahaja. Tepuk dada, tanya iman.... Sekian wassalam.

Rujukan:

Tuesday, March 11, 2008

suka suki nya dia ~:0

Nothing to share but this is just for fun :) enjoy and jgn gado2 haaa pasal pilihanraya..



Sunday, March 9, 2008

I love Malaysia very much :X

credit to:eric teoh for this picture

After announcing the confirmed election 2008 result, BN once again has proved that rakyat jelata still need their management for the better government. BN leaders also express support for Pak Lah to continue to lead Government. Congrats to Pak Lah!. What I can say here is, a lot of unpredictable results that we can see from the result revealed. Some say that BN was overconfident that they can gain huge victorious through this time election. 5 states were defeated by opponent parties which reflected how voter’s power can change the world of modern democracy. BN seniors like Tun Dr Mahathir has said, once the parties have got the power to built their own government, the most crucial thing is that they have to PROVE+IMPLEMENT their sweet PROMISES which reflected to party's manifesto. If failed, maybe for the next election, voters will turn hence vote other party though. BN component need to do some sort of post mortem and look back on what they have done for over 50 years. Maybe people unsatisfying with the way they lead the country. I don’t wanna touch about that. Improvement after the election is important to make sure that the party much stronger than before.

For the opponent sides, PAS especially in Perak and Kedah need to know that they won this election because of other parties like DAP, PKR or INDEPENDENT have contributed to grab the 2/3 majority hence won DUN chairs. Could they cut down the petrol/diesel prices? Could they provide free services of medical treatment? and so on. Welcome and all the best for the new Menteri Besar of Kedah, Selangor and Perak. Not forgetting for the new Ketua Menteri Pulau Pinang. Bid farewell to Datuk Seri S.Samy Vellu (Sg Siput), Datuk Seri Shahrizat (Lembah Pantai), Aziz Shamsuddin (Shah Alam), Awang Adek (Bachok) and Zainuddin Maidin (Sg Petani). In fact, 8 Mac is the birthday of Datuk Seri S.Samy Vellu. Mr. Ledger's death was a reminder of how a seemingly glamorous life can end in the most unglamorous of ways. Pity of his loses in his DUN. The new challenges have become where voters want massive improvement from the new government in terms of education, social etc. Let the genuine leader lead this glorious country of Malaysia. Wassalam ~~@};------

Saturday, March 8, 2008

bersalah :)

Atas desakan kawan2, aku berasa bersalah kebelakangan ini. Hari jumaat semalam aku penuhi malam minggu dengan bersukan di Pusat Sukan UiTM bagi menghilangkan rasa bersalah yang menyelubungi diriku ini. Pukulan bulu tangkis badminton smalam cukup puas utk memastikan aku terus menjadi jagoan "kampong" selepas bertanding dengan dua rakanku yang lain. Aku hampir leka utk mengangkat telefon bimbitku yang berdering buat beberapa ketika. "hang ada kat mana ni?", tanya Qalia. "Aku kat pusat sukan, awat?", jawabku. Apa2 aje lah si Qalia ni. Ada dua keadaan yang sukar bagiku utk menjawab panggilan telefon. Pertama, apabila aku tidur dan keduanya bersukan.

Hari ini, memang aku berjanji dengan A dan M keluar ber"shopping" di sekitar KL. Sekali lagi aku rasa bersalah amat. Ku lihat bendera parti-parti yang bertanding meriah berkibar mekar di bahu2 jalan. Selepas "menghabiskan masa" di pusat membeli belah Berjaya Times Square dan Sungei Wang Plaza, kami terus pulang menuju Shah Alam. Hujan turun dengan lebatnya sehingga jarak penglihatan hanya 100meter di hadapan. Jam tangan menunjukkan pukul 5 ptg. Namun ia tidak meredakan hatiku yang resah ini. Abah sibuk bertugas di pusat membuang undi di Pekan dan Mak sibuk bertugas di Parlimen Rompin. Almaklum jadi orang kuat Dato' JJ. Tak kenal Dato' JJ? Menteri yang bertanggungjawab bagi Angkasawan Malaysia yang pertama 2007. Tapi, bukan disebabkan itu aku rasa bersalah!. Sebenarnya, InsyaAllah jika di panjangkan umur, aku akan mengundi dalam masa 4 tahun lagi Buat Kali Pertamanya walaupon aku layak utk mengundi pada hari ini.. wah malunyaaaa........Hehe.. Undilah utk kesejahteraan sejagat. Undi anda adalah rahsia ~:)

Thursday, March 6, 2008

allocated = berubah2 :Z

Jam tangan menunjukkan waktu sudah melewati jam 7 malam. Ku hirup hidangan sup dengan memikirkan kenapa P bertindak sedemikian walhal dia tahu bahawa aku kawan baiknya. Sebenarnya kami bakal menghadiri satu jamuan makan malam sempena meraikan mahasiswa yang berada di tahun akhir tidak lama lagi. Di awal lagi kami bercadang untuk duduk bersama supaya tiada yang iri hati pabila kami berpecah tempat duduk.

"eh, aku kompemlah duduk ngan bebudak ni!" kata P. "oh ye ke? aku tak kisah," jawabku. Bagi hati kecilku berat untuk menyatakan P buat hal lagi. Siapa yang mungkir janji? Sebelum ini sup yang kuhirup sungguh enak bertukar menjadi pahit dek telan kata2 P yang semberono itu. Kenapa tidak beritahu aku dahulu? Bukankah kita berjanji untuk bersama-sama menempuh cabaran belajar di Universiti. Aku mula teringat kata2 orang tua ku. Kawan akan hadir dalam hidup pabila kita senang dan hilang pabila kita sengsara. Walaupon kata2 itu agak 'cliche' namun ku pahat jua didadaku buat azimat. Bagiku, kita perlu berdikari di setiap saat kerana aku bakal meninggalkan alam pembelajaran di sekolah dan melalui hidup bekerja. Takkan sampai ke luar kerja pon mahu 'mandi sama2'.

"bang, air kosong satu!" pinta S kepada pelayan restoran. "eh, aku tanya ni, korang duduk dengan siapa nanti?" tanya S kepada P. Aku mula muak dengan soalan2 begitu. Pagi tadi semasa di kelas, budak2 perempuan lain jeboh bertanya padaku si polan duduk ngan siapa. Aku membengis. Mentaliti orang melayu macam tu ke. Selagi tidak berlansungnya majlis itu, sibuk bertanya. "aku tak pastila..." jawabku. Bebudak kelas sudah masak dengan perangai ku. Bak kata pepatah melayu, jangan dijolok sarang tebuan.

Satu yang kuharapkan bahawa biarlah mereka bahagia tanpa mengenal erti persahabatan yang sebenar. Aku mampu untuk berdiri di atas kaki sendiri selagi yang boleh. Bak cerita dongeng Cinderella, ku harapkan pari2 muncul di kala hati penuh dengan pengharapan. Memberi seribu sinar harapan untuk menjadikan insan kerdil ini terus bergemerlapan di hari muka.
p/s: cerita di atas lebih best kalo aku cerita kan watak aka makhluk ke 4 yang dtg menyibuk di restoran tersebut. :P

Monday, March 3, 2008

b.e.n.g.o.n.g :X

"look on da bright side"

For those who want to register for Kursus Perkahwinan organized by Pusat Kefahaman Islam UiTM Shah Alam, just want to inform u that it is full already. Why? It is due to the competitiveness between students and single staffs in the UiTM as well. It is cheap for us to take it within the UiTM compared to outside that cost about RM80. Err, neva mindlah. Next time lak.. Boleh kawinnya.. Don’t be anxious.


The weather was cold after 3 days of cats and dogs rain. Syukur coz it makes the Shah Alam’s land become wet instead of dry and dusty. Have u ever try to hantuk ur head at the wall to release the demon out? That’s wat im trying to do when I felt so down. Of course we have to turn back to our root and religion which make us step on the right track. I don’t know how to pamper so that im not cruel to myself. Its hard you know when u r really2 in a trouble. The trouble here means the conflict that comes from ur “inside”. It just comes naturally which I believe it is a STRESS. Needless to say tat everybody faces STRESS and it depends how they overcome it. Somehow or rather, I need sumone who can ketuk my kepala so tat I realize that Im in the real world. Sigh for most of the time. Only my family can stimulate my adrenaline to help me runaway from all the stresses in my life. Although it might come though but at least it will comes in the other form of stress. But, I always believe that Allah will know when He gives the adversity to his na├»ve slave, he/she can take it with full of strength he/she has. That all for now.. wassalamm..

Saturday, March 1, 2008

blurred ;(

this baju is really cool dude!!!! machooo

im holding the invitation cards for da prom nite :)

the last modul this morning was really so-so and boring. Prefer to tidor je cuti2 ni+hujan.. Masyukk!!!!. I planned to go for shopping this eve but not really into it. Actually im searching for a kemeja T for my prom nite. Last mon i did some research bout STRIPE CLOTHING (theme for tat nite) and was found this cool clothe. Kalau la aku dpt baju ni, bestnyaaa... Not really show off but just luv da design. I hav no idea wat im gonna wearing for tat nite. At the moment, i just cont my thesis n doa a lots so im not out of track.. Nak nangis pon ada.. tensennnnnnnnnn... Anyone who has suggestion on wat brand should try on and really suit for tat nite plzzz do so...