Tuesday, July 22, 2008

sleepy head =Z

bila time in house training je syaitan duk ramai2 dtg membuatkan mata aku kuyu tahap gaban. Cikgu plak mcm syok sendiri je. Dahla jumaat ni aku ada test SAP. Kalo le subjek university cam ada chance repeat jek. Language dia senang cuma t-code dia kena pandai bermain2 la supaya kita familiar =p. So aku pon cam bese bawak le segelas nescafe 3 in one dalam bilik UAT for training supaya aku tak ngantok gaban. Bila cikgu aka manager lain yg dtg baru le aku jadi semangat sebab aku suka mereka yg lain. Yg cikgu ni cam bijak tapi lu pk la sendirik! Assignment aku pon tak stat lagi esok baru nak buat. Next monday presentation. Next week punya kamis pegi PD, jumaat pegi HQ. Ye kami seronok berjalan2 sambil blajar. =) Day by day kami semakin rapat. So senang la nak buat keje. Most of da time the works being done in a team. A lots of presentation as well. Aku dah ngantok terasa cam nak tidoqq (z.z).. hik hik.

p/s: masih menunggu tarikh keramat (gaji!!)

No comments: