Thursday, July 17, 2008

pim pim..... sesak~!


NOW EVERYONE CAN FLY!!!
-------------------------------------------------
semua org buleh terbang,
jika kita bersedia,
menjadi rama2 yg cantik,
bebas merasa kemanisan hidup,
sebaik2 nya :)

hari demi hari ku rasa semakin fedup dgn keadaan politik semasa. Tempiasnya aku nyaris2 stuck in da middle of traffic congested. Again, aku turun awal. Nasib baik la aku cepat kalo tak.. adoii stuckkkk! Apa la yg diorang mahukan... popularity and sakit haty?

esok lepas ofis hours aku mewakili opis utk lawan volleyball frendly match ngan syarikat syabas. Then next 2 weeks aku off to PD dan ke jalan timur. Kira2nya outstation la. Sabtu ni keje kat jalan timur. Erk~ budak baru jgn manyak komplain. Just show ur pretty face so tat ur boss oooo noticed tat u r willing to learn or wat ever tat u wanna call it. Bila dah keje, kena blaja stress management.. Haha.. walopon aku suka kesemua mereka. Fyi, department aku ada 20 pekerja je. Tapi opis gabungla dgn dept lain so takdela duduk ngan programmer jek. Lepas opis tadi dan pulak aku main ping pong pakai baju keje. Punya la best ada meja pingpong kat level 30 tuh. Apalaga, aku pon main la walopon tak berapa.. hik hik. Terasa best plak life ni :) Sebenarnya, aku ni amik masa gak la nak adapt ngan surrounding aku sebb aku bukan orang Key-el dan orang pantai barat. So nak tak nak aku kena gak la bawak2 diri. Kalo tak, bila lagi nak kuar kepompong.


p/s: no idea at all (?_?)

No comments: