Wednesday, July 9, 2008

siot jerk~


pagi tadi pegi sub station kat jalan klang lama dengar taklimat kat bilik telecomm. pastu kuar g mendongak tgk pencawang. masuk pulak bilik jana kuasa yg sejuk. kuar semula amik gambar. balik opis semula yang sejuk ngan aircond. badan aku shock+letih. bgn pepagi drive pastu environment sejuk panas bersilih ganti. Aku demam!!! mintaq obat ngan HR staff telan 2 bijik kk. aku jadi lalok senyap tak cakap. dak2 IT lain dok gebang tak henti2.. serabot pala otak. ada ke ckp aku tak strong sebb dak pempuan leh je jejln tgh2 panas. dah menda nak jadi.. ntah pape.. aku biar je apa org ckp, s long s i know my body limitation. Chow dulu laa.. nak rehat. esok keje ;p


3 comments:

Anonymous said...

hoho brO..
biar kesihatan diri tu comes 1st..
lantak lor org nk kate ape kn..
jnji ko bahagia..hikhik..=)

Unknown said...

Wah... akhirnya... blog ni berbahase Malaysia. Macam ni baru best. Memartabatkan bahasa kite.

Walaupon memang berterabur dan tak mengikut sukukata dan sebutan yang betol... sekurang-kurangnya bahasa melambangkan Bangsa.

Jangan disebabkan adsence, adverlet dan sebagainya... kite sebok nak pakai bahase omputeh.

Semoga cepat sembuh dari demam. Aku pon mase first time beralih enviroment kerja, aku demam sampai 3 hari.

Stended laa tuh. makan ubat bebanyak.
Kreuger®

Terung Jambu said...

terima kasih kepada anda berdua :)