Sunday, July 27, 2008

ka-ching (T__T)

ahhhh.... ghau ghau bau dia!


ka-ching2 :-

Hugo Boss perfume = rm163
Spectacles = rm295
SEED slacks = rm40
suave belt = rm20
secret recipe = rm16.30
parents = rm400
belanja adik ku = rm55

dan sebagainya in 2 days!!! heck da wat. Anak sapa la nih (v.v)
just loveeee the smell of hugo boss. Cannot tahanla wehhh.. very seductive maaaa.


bau dia leh tahan laa macam buah2 tapi aku suka yang atas lagi ENERGISE =)

p/s: hari ni aku p salooon buat rambut mohawk (T_T)

3 comments:

Anonymous said...

I've owned one....but yang woman punye la...hugo woman...best bau dier..hihi...erk..actually..bloghopping from peos wakakakaka..(my ex-high skoolmate)..=) nice to read ur blog..
*peace*

Unknown said...

Argh.... aku ingat tadi jual perfume murah murah.. ndak jugak aku tempah.

kekeke...
Kreuger®

Terung Jambu said...

haha.. aku rasa cam ntah papa plak kalo keje bila dapat 1st payment.. satu dunia nak jelajah..

bila dah lama2 cam muak kot. ehee