Sunday, June 8, 2008

mereng skejap



saya yang berada di bawah takat beku

kita harus senyum walopon result kita tak berapa elok
kita harus senyum walopon orang duk kata kita
kita harus senyum walopon harga minyak naik
kita harus senyum lebih2 lagi ada awek pandang kita
kita harus senyum walopon keletihan

saya harus senyum walopon saya selsema
saya harus senyum kerna result saya berapa elok
saya harus senyum kerna keweta adik saya ada pada saya
walopon saya selsema saya harus senyum

senyum seindah suria
senyum terlebih membawa kepada kurang siuman

(sekian dimaklum kan)

7 comments:

Along Arman said...

sEnyum itu adalah sEdEkah...
wish u will gEt wEll soon.. :)

Terung Jambu said...

pabila ku selsema, tak boleh bau asap rokok..!! nescaya bertambah2 le selsema ku. Im not smoking/belia benci rokok wat so everr... ~

eMiNz said...

haa..senyum..jgn x snyum..biar smpai ke telinga lebarnye..hoho

Terung Jambu said...

eminz! ko ada blog ke takde nih? ni yang membuatkan senyum aku sampai ke lobang tinga nih.. grrrrrrr!

eMiNz said...

ngeh2...
take a guess.. ;p

[ilie] said...

alahaiii comelnye kamu d ctu

Terung Jambu said...

kehkehkeh.... macam bapak ayam nak ngeram telorrr jek :)