Sunday, June 29, 2008

happy birthday awak :)

awak2
hari ni besday awak
esok2 besday saya plak
tapi saya tua setahun dari awak
aiman tak kesah pon ;p
awak sambut kat dalam airplane ke?
sebab awak sampai KLIA 30th june pagi
30th june hari jadi orang lain plak
aiman tak kesah... ;p
dah lama kan kita kenal
tapi nak kata couple kita belom declare lagi
aiman tak kesah... ;p
cuma saya harap hubungan baik kita berkekalan
selamat hari jadi ke 21 ye awak !

p/s: sorry cant fetch u up kat airport.. i luv too but im working tat day. hadiah best tunggu saya jadi hartawan dulu.

4 comments:

(^_^)V said...

hadiah yg best takyah tnggu jd hartawan...kna dtg dr hati,hehe~~

tu plg best =P

Mr. Azman said...

nak tunggu hadiah macam aku ker? Best time besday awek stuju kawin ngan aku wooowowoow....

rase macam di awangan maaa~

Nanti bile dah rase bersedia... test laa lamar awek nko time besday nko!

Kawin time besday die, sure lagi best.. hadiah nko kasik die... ekekekek

Kreuger®

masta said...

bagai pinang...............dibelah.........dua...........ihihihihihihihihhihiihihihii

cikkai said...

cik kreuger memang best!!! ;p