Tuesday, December 30, 2008

ringkas

hey panas betol aku sehari 2 hari ni.. nak kata panas, hujan je. Nak kata hujan memang hujan. Aku ada bukak blog yang hina Nabi Muhammad S.A.W harituh.. memang menyirap gak la. Adoi sakit mental ke apa. Kata ulama, siapa menghina nabi memang murtad. Murtad hukum dia bunuh je. So pepehal kita terjah! Semoga kita mendapat syafaat daripada Nabi tercinta dengan menidakkan segala yang salah anggapan tentang baginda. Sesungguhnya baginda adalah maksum yakni jauh dari kekhilafan dan sentiasa di bawah jagaan Allah serta para malaikat. Say no to free-thinker yang membabi buta!

5 comments:

Kakak Tiri said...

I didnt get the chance to view the blog. Dang... it has been closed... or mebi dah kena flag berjuta-juta lemon.

Semoga blogger tu mendapat petunjuk dan hidayah dari Allah.

cikkai said...

yup yup yup.... bila kuar kat tv3 terus saya usya tat blog..

semoga segalanya kembali normal

Suraya said...

Blog terbaru hina Nabi....

adibahahmed.blogspot.com

Jom FLAG!

Lepas Adibah Ahmad, keluar lah pula blog Adibah Ahmed! Aduhai...

Short Talk

cikkai said...

Thanks Suraya for da info.. They are all just a faggot! Takde menda lain ke nak buat selain mencari salah orang. Salah Nabi plaktuh.. p cari keje yang dapat Gaji lagi bagus.. bleh pegi shopping!

Kakak Tiri said...

I really hope the authority will hunt these blogger down.

Allahuakbar!!!