Wednesday, December 24, 2008

jgn ketawa


Pesan orang2 tua jgn disimbah lagi api dgn petrol. Hek elehh, budak kecik pon tau tak payah tunggu orang tua cakap.. Aparaaaa. pesen aku ni tak suka orang tegur aku setiap perubahan yang berlaku pada diri aku. Macam sesetengah orang yang suka tayang2 tunjuk2 kehadiran benda baru seme. Kalo boleh biar aku je yang tahu apa yang berlaku. Blushing face? kalau orang kenenkan aku dgn sumone yang aku suka compem malu2 anjing la. So wats da big deal? i earned own my pocket money so shud deserve it la kan. Sebab aku bukan jenis menunjuk so aku buat dono jela. Let the people notice themselves. Sehari dua hari ni rasa semacam. Semacam macam-macam aznil. Erk~ kepala berputar ligat dipaksinya sendiri. Beruntunglah mereka yang mempunyai kepala. Kalo takde kepala jawabnya hantu raya. heh~ scary

4 comments:

deennasour said...

apakah motif entry ni?

wah cik cikaii bukan nak komen blog hamba lagik.
hamba sering bertandang ke mari

cikkai said...

err~ wahai deennasour... tima kasey mengusya blog ini.. sesungguhnya hamba berada di kampong bercuti..

Kakak Tiri said...

Adeyyy... apa kes?

cikkai said...

kes aniaya .. waaaaa haha