Thursday, January 1, 2009

happy new year 2009 =)


firstly, slamat tahun baru 2009. Menyingkap kembali tahun 2008, aku telah berjaya utk mendapatkan apa yang aku nak. Contohnya, thesis aku dapat A, berjaya grad tepat pada masanya, dapat pekerjaan dgn begitu pantas sekali. Aku pon berjaya membayar zakat fitrah sendiri, kasi duit raya, beli baju sendiri. Bukan nak berlagak tapi itu satu kejayaan. So far aku dah tak mintak belanja ngan mak ayah aku semenjak aku dah bekerja. Memang best pencapaian tersebut membanggakan bagi diri aku di usia muda ini. Kalo nak cakap cabaran memang le byk especially masa bekerja. Tapi besela tu. Baru aku tau betapa susahnya pengorbanan mak ayah aku nak menyekolahkan aku sampai university. sob sob.

Azam 2009 tetap aku niat awal2. Itu mesti ada dalam hidup kita. Capai tak capai lain kira, yang penting usaha dan target utk mendapatkannya ada. Kalo tak dapat maybe tahun mendatang. Macam kawen, target aku kalo bleh every year aku nak kawen tapi tak tercapai lagi.. usaha tahun depan dan depan dan depan depan depan. haha.. Kumpui duit bebanyak dulu baru leh cita bab kawen.

So sempena tahun 2009 ni, aku nak ucapkan semoga pengunjung blog aku ni dapat apa yang diimpikan dan semoga tahun ini menjanjikan seribu satu pengalaman yang berharga utk menempuh hari2 mendatang. Jgn lupa ekonomi 2009 juga yang tak menentu dan bijakla anda dalam berbelanja. Jgn lupa simpan duit utk waktu2 kecemasan. ok, slamat semuanya.... =)

p/s: new yer smalam sempat gak aku tgk bunga api masa bawak moto time balik umah kul 12.30a.m.

No comments: