Saturday, December 6, 2008

fenin fenat fengsan......

wat daaa heck..!!! gosh its been a while im not updating my blog. Hari ni aku berada jauh dari bandar Kuala Lumpo kerana bercuti raya korban. Smalam time nak g keje aku dah pakai jeans sebab after ofis hour nak balik pahang. Time tu gak boss aku mesej cakap ada meeting pagi jumaat. Aku pon bukak suar jeans sarung suar slack. Adoii.. Dah la meeting kul 8 a.m. Actually pagi2 lagi aku nak tolong dak2 nih buat persiapan utk farewell party. Adoiyai.. Meeting drag sampai kul 10 pagi. Itu pon tak habis lagi coz orang SAP nak guna bilik tu nak buat meeting. Meeting sket punya tak paham. Tapi paham tak paham aku gak kena develop that report. Adoi. Projek before hampir2 nak siap dahhh datang projek baru. Minggu depan dah nak stat guna projek lama so compem2 aku tak leh cuti. Itu pon smalam aku terus balik dalam kul 5.30pm walopon ofis abis kul 5.00pm. Bulan 12 dah berkuat kuasa balik kul 5.15pm. Tapi as people yang bekerja di ICT doesnt matter wat time balik yang penting projek siap. Selamber badak aku update blog aku tapi wordpress unit aku tak update. Sucks!!


By da way thanks to frends yang voice out at my gebang sakan port!! aku takleh nak reply kat situ time ofis hour cuz seperti aku mention dalam entry aku sebelum ni team security company aku buat perangai kejadah apa ntah blog seme menda.. Konon nak suh pekerja focus je. Ntah2 diorang disable tat function utk team diorang je... ini tak adil yang berhormat.!! haha.. chow chin cauuu.

Selamat Hari Raya Aidil Adha =)

4 comments:

Terung Jambu said...

bukan blog tapi BLOCK.. kat umah ni lembab sket sebab guna dial up.. al maklum sekali sekala je balik =p

Anonymous said...

wow guna dial up..tak pa, asalkan boleh online

kelakar babak seluar tu.ekekeke
nasib baek tak tersarung sluar lain.

apa2 pun,
berhati2 di jalan raya.
jgn bawak keta cikai2

eMiNz said...

sLamat ari raYa aidiL adHa !

Terung Jambu said...

deennasour---> haha aku ingat nak sarung suar tidor je..

eMiMz---> selamat hari hari tooo