Monday, December 22, 2008

err no ngomen

stupid clown!

Pepehal aku nak ucapkan selamat pengantin baru pada artis yang baru kawin sabtu lepas. Hanya satu stesen tv je yang bleh buat liputan. Yang lain harem tak leh masuk.... itu kan rumah Allah. Ncik freddie fernandez dgn bestnya kata owh tu utk stesen tv ni sahaja. Lepas pc kang baru stesen tv lain bleh mingle. hmmmm macam kawen anak raja la plok. Best lagi kawen ashraf sinclair dgn bunga! Entahla no komen. Susah gak jadi artis yang fofular ni. Tapi memang aku tak tgk pon siaran langsung majlis pernikahan mereka sebab aku takde la fanatik kat artis tu. Pape pon malas nak laser2 dalam blog ni nanti kena cekup. Haha.


p/s: hari jumaat malam sabtu lepas aku ternampak Sasha kumpulan elite kat Tesco Ampang dan hari ahad ptg smalam aku terserempak dgn Edry kumpulan KRU kat Bangsar Village. walaawehhh... bila la orang nak terserempak dgn aku plak. haha

4 comments:

deennasour said...

ko bgtau la ko lepak mana, boleh kita aku terserempak ko lak.

cikkai said...

deennasour: cadangan yang bernas! nanti saya usulkan. haha

Kakak Tiri said...

Tulah, I'm wondering too. Bilalah nak terserempak dengan kamu ya?

cikkai said...

hehe.. tunggu sekejap.... tunggula sampai hujan datang.. lalalala~