Monday, April 6, 2009

Tahniah Dato' Seri Najib

Firstly, aku nak ucapkan Tahniah kepada PM Malaysia yang baru Dato' Seri Najib Tun Abd Razak dan seluruh seisi Parlimen Pekan. Aku begitu bangga dengan kerjaya hidupnya kerana beliau merupakan anak PM ke 2 dan anak jati Pekan Pahang. Kampong belah ayah aku kat Pekan Pahang so compem2 aku bangga. Jika dulu beliau selalu balik ke kawasannya, tapi kini aku berharap beliau tetap balik ke Pekan untuk meninjau perkembangan kawasannya. Pernah la time2 raya aku salam ngan dia kat red carpet. Itu pon aku teman pakcik aku. Aku pon memang minat dengan perkembangan politik semasa cuma masih kurang untuk bergiat aktif dalam politik. hehe.. Aku suka melihat corak pemerintahan semasa dan halatuju parti politik tak kira kerajaan atau pon pembangkang.


Tergelak, rasa marah bak kata orng MACAM-MACAM feelings adaaaa. Bila aku dah stat cakap pasal politik, memang berjela-jela la jawabnya entri aku nih. So nak dipendekkan cerita, kenali la PM PM anda supaya kita lebih mengenali seterusnya menyumbangkan tenaga utk kemajuan negara. Contohila semangat dan kepimpinan PM dan hindari perkara2 yang tidak baik. Sekian.

No comments: