Wednesday, April 8, 2009

blog with the spiderwebs

Kalo korang perasaan aku dah exclude some of da bloggers' link from aku punya blogger list. Alasan, ada yang wujud ada yang dah tak wujud. Mostly semenya kawan2 aku. Tapi ikut sekati diorg la nak activate balik atau tak. Kalo dah activate shout je kat box tu. Aku ni malas simpan menda2 yang tak active ni. Kasi sawang lebih je kat blog nih.

Apa yg aku bleh katakan, dunia blog ni boleh tahan la bestnya. Dapat kawan baru, dapat idea baru dan tempat alternatif utk ko 'melepas'. Haha, melepas perasaan. Ni tak, bukak je tenet layan youtube, bukak email, frenster, facebook etc. Cuba la create sumting yang boleh dijadikan hobby daripada melangut tak tentu pasal. Apa yang penting? KERJASAMA! Bukan kerjasama seperti geng2 wonderpet tu, tapi how u manage ur time. Ada masa update jela blog tu. Ni kalo aku usya, tahun lepas punya entry. Hm.... PM kita dah bertukar pon still tak update. keh keh.

p/s: tak sabo nak tgk Barisan Kabinet baru!

No comments: