Tuesday, April 21, 2009

snooker table

cantiknya kaki meja tuh! seksi

I have a new hobby. My new hobby that i have is playing snooker. Aku tak tahu sewonoknya main snooker bila tension. Dulu zaman university slalu jugak tgk/teman member aku main snooker tapi aku tak berminat. Kepulan asap rokok meruap2 di dalam bilik aircond melemaskan aku. Maybe persekitaran yang tak sihat menyebabkan aku tak minat utk main. Tapi kat ofis aku ni takde la diorng main sambil isap rokok. Snooker tu kalo diorang keje sampai tgh lewat malam diorg main gakla. Best gak! So kesimpulannya sentiasa la improvise tahap kesukanan anda. Sekian dimaklumkan

2 comments:

Mem Aluya said...

Best ke? Rasa cam lambat sangat nak habis. Mebi sebab I tak reti main kot. Hehehe.

cikkai said...

Best gak la..macam main karom.. =)