Tuesday, April 14, 2009

nostalgic

mencari kedamaian yang hilang



smalam aku menceroboh masuk bilik kawan aku yang dah kawin tuh! i know him since primary school. By da way, dia tak duk situ dah coz dia dah duk umah lain. Cuma adala sekali sekala dia datang kalo ada meeting kat KL ni. So dia akan stay beberapa hari jela kat umah tuh. Apa yang aku nak cita kat sini betapa pantasnya masa berlalu. Aku tgk album time skolah menengah dia. Very da ceria, good looking dan dia memang terkenal dgn kenakalan masa sekolah menengah dulu. Actually aku sempat bersekolah dgn sekolah yang sama dgn dia about sebulan je. Then aku dpt offer pergi boarding school which is my parents' wishes. So bila aku tgk gambar lama macam2 perasaan ada. Nostalgic betul. Skang dah kawen pon mamat tuh. Tetiba rasa nak tgk gambar2 aku time skolah2 dulu. Memang seronok. Kekadang sampai aku terpk mcm nak kembali ke zaman dolu2 dan menikmati setiap saat kenangan tersebut. Haishh..

2 comments:

Mem Aluya said...

Been there... I prefer to go bek to my uni days to my school days...

Terung Jambu said...

hopefully those days will maturing us enuf.. =)