Monday, April 27, 2009

haunted room

Aku rasa berpeluh2 aku tido malam tadi. Tak tahu napa. Rasanya kipas memang dah dekat ngan kapla aku. Aku slalu terpk menda bukan2 pasal bilik kawan aku tuh. Lampu dia terbukak sejak hari jumaat tu tak tutup2. Errr, itu la pasal kalo duduk serumah tapi macam tak duduk serumah. Time aku g keje ko balik, time aku balik ko g keje. Once in a blue moon je jumpa. Adakah aku patut buat sesi terjah atau............. tunggu abang Nas Ahmad datang dulu. Hanya aku berdua je kat rumah tu. Haish, think positif!

2 comments:

Mem Aluya said...

Fikir apa ni? Kan cuaca panas kebabai sekarang ni. Hishhh.

cikkai said...

basah berjeruk tido malam2. global warming kah? global warning kah? atau hari mau hujan kah? tapi tak hujan2...