Thursday, May 1, 2008

weewwit :x

opss, this is not my pic.. but my bro .. hehe.. bawah ni baru betul.. tapi sama je kan.. haha

" arghh... do i need to care of wat other people say about my image?"

"Awak baru balik umrah ke khairi" tanya Puan Jam. Mintak2lah masin mulut Puan Jam. Cecepat aku g umrah ngan family, kasi bersih jiwa, rohani dan jasmani aku. Sebenarnya, semenjak aku berimej ala2 abang palapes nih, ramai yang tegur, memuji dan tak kurang hebatnya mengkritik. Pengkritik bebas mcm kat Akademi .......(dah byk akademi skang ni u just name it). Bagiku takde perkara penting sangat tentang membotakkan rambut. Asalkan ianya sesuai dgn perwatakan dan anda yakin dgn imej sedemikian, dont bother wat people say. hahha. Lain la kalo bagi perempuan yakni haram botakkan rambut. Takdela sampai takde rambut sehelai tapi potong rambut nombor 2. Sebelom ni aku penah botak kan kepala cuma diorang ni takde kat sh alam ni. Time tu waktu cuti semester. So diorang just usya gambar botak aku kat frenster je. Kali ni korang dpt tengok secara life.. haha.. Aku suka rambut spiky actually. Tapi dah pegi kuliah pakai helmet tetiap hari, hilang la rambut paku aku. Nak pakai wax? ewwwy aku tak suka melekit dan too much gel on my head. Sungguh tak selesa. Unless aku pegi shooting utk majalah2 tempatan sahaja.. hehee.. Sebabnya ada hairstylish yang buat kan. Pepehal pon, encik david beckham is my inspiration, sebab no matter dia botak, dreadlock, mowhack dan sebagainya, dia tetap fesyen icon.

No comments: