Tuesday, February 3, 2009

lunch di bangsar

hai, mere name Shebby hei

sabtu lepas time lunch ngan ofismate di bangsar aku terjumpa shebby pengulas sukan tu tgh makan kat 'restoran' yang sama ngan kitorng makan. Restoran tu agak hiruk pikuk tapi aku layan je sebab senior yang ajak makan kat situ. Akibatnya aku sakit perut kerana tak biasa makan kari yang di masak oleh mamak takpon memang orang india. Ayam dia ok cuma kari dia kureng..... Cara pelayan restoran tu kerja adoiyai aku tak leh blah.. Bising satu hal pastu main tangkap muat je. Ko tau jela kalo kat kedai mamak camne. Ni 2 kali kedai mamak. Haha.. Dan aku bersyukur kerana memang takde tikus besar yang lalu kat bawah tgh2 aku makan.. Ewwwy meremang segala bulu kalo tikus besar tu lalu bawah. Sorry its not my type utk makan bersama tikus2 besar. Ini bukan tikus makmal tapi tikus mondokkkkk kot. scuks!!

No comments: