Sunday, February 15, 2009

sunyi kebosanan


hampir stress kebosanan sorg2 di hotel tempat aku kursus ni. Hujung mg seme org balik. Mati kutu gakla. Adala sorg dua yg aku kenal so bleh jadikan tempat hu ha hu ha. Nasib baik dewan makan tu sediakan makan. Kalo tak, waaaaaaa =( petang aku main badminton kat dewan. Smalam time aku masuk, polis tu tanya, "ha ni dari mana plak nih? dah tempah dewan ke belom?". "err, saya staff ***!". "Mana buktinya?." "Tu kawan saya seme ada kat dalam tuh." "Saya tanya awak bukan kawan awak." I had no idea. "Lain kali tunjuk kad staf!". Adoiyai... Lepas tu elok je dia baik2 ngan aku. Buat aku cuak je. Berbadminton jela aku petang2. Ujung minggu kompem bangun lewat. Aircond sejuk tahap salji. Kelubung dgn tilam tebal jela. Oleh yg demikian, jgn dibiarkan diri anda sorg2. Sibukkanlah diri anda dgn perkara2 berpekdah. Sekian dimaklumkan.

1 comment:

Mem Aluya said...

Biasa lah Pak Guard nih. Selalu eksyen nak tujuk pawarut. Hahh... kan dah termalu sendiri. Nak cover la tu.

Kenapalah tak call Kak Ana... dekat dah tu. Boleh la lepak gi jalan-jalan kat Alamanda ke... keluar makan sekali. Bukan selalu pun dapat peluang jumpa.