Wednesday, November 26, 2008

kebabomm bom bom bangg!


keterbukaan adalah penerimaan positif yang dilakukan oleh mereka yang optimis terhadap sesuatu perkara. Walaupun kita kekal dibawah kuasa lingkungan kawah gunung berapi, manusia yang bertamadun perlu meneruskan rutin kehidupan harian tanpa memikirkan hukum alam yang telah ditentukanNya. Namun, persediaan dan modus operandi perlu diselarikan dengan kemajuan teknologi yang ada pada hari ini. Justeru, saya dah tak tahu nak tulis apa lagi. Haha.. Jangan selarikan sifat kebosanan dan kekolotan pada diri ini.

Hari ini hari rabu, tapi tarikh post hari selasa? ooo memang la sebab aku dah set time ikut waktu di Haiti. Lewat sehari. So hari ni hari rabu bermakna ramaila pekerja company aku duduk tercongok kat ATM mesin mengeluarkan apa2 yang 'patut'. By da way esok aku cuti... weeeee aku memang tak pernah lagi amik cuti. Apa rasanya kalo kita bercuti tapi orang bekerja ek? rasa macam budak2 sekolah yang tgh cuti sekolah jek.. hehe.. haha..<---- gilosss! Sesapa yang duk di sh alam, esok aku turun sh alam. =)

1 comment:

Mem Aluya said...

Kim salam kat semua orang.

Congrats on your convocation.