Thursday, November 20, 2008

crazy pig in BM?

blog ke 2 aku tapi this is internally sahaja


minggu yang penuh dengan mencabar tahap kesabaran saya. Tak terupdate sangat! Workload, internal dan segala macam burden bertambah sejak 2 menjak nih. Ada ke boo-dark tu cakap aku keje sebagai webmaster je kat sini? haha.. sorry la bro. That is part of my work task. Dan aku happy kerana ianya lari sket dari ABAP coding. Position aku kat sini adalah system analyst bukan webmaster. Tapi dah senior manager suh aku handle unit aku punya portal (wordpress) aku amik jela. So, kalo berani try la masuk unit ni. Aku cabar! Seperti yang aku uar-uarkan sebelum ini this sistem is an only system in the world yang guna platform SAP tetapi CUSTOMIZE. Yang boo-dark tu tak habis2 menghabiskan masa dgn attend interview kejadahnya? Ilmu tak dapat penat je dapat sebab ke hulu kehilir. Ko sapa nak demand 4,5,6 ribu? Haha. So cakap byk tak guna, hari ni aku just nak highlight kat bawah ni.



To build your human relation skills, try to:

Talk in terms of the other person's interest.
Ask questions instead of giving direct orders.
Be a good listener.
Encourage others to talk about themselves.
Be genuinely interested in others.

No comments: