Friday, August 28, 2009

terlajak perahu leh undur, terlajak tidoo?

selepas

sebelum


Smalam senior beria-ria ajak berbuka kat nandos. Send invitation tru email. Dalam pukul 5.00pm aku reply to the email. "Nandos punya tempat sudah tempahkah?". Then i Manager aku reply, i never book anything and i just suggest to u guys only. Full stop! waaaaaaaaa, nasib aku yang initiate tanya dah tempah ke belom. Kalo tak, bau jela nandos tu tak pon pergi param kat bangsar ramai2 then bersila kat mana2 makan. Dalam kul 6ptg baru diorg pergi book meja. Memang kita tak expect kan tapi penuh gakla petang smalam. So time berbuka kitorg pon makan sambil hu ha hu ha berborak bergelak. Suddenly one of my senior tak dtg2. Makanan dah siap order via sms tuh. Tepon punya tepon tak angkat2 suspect terlajak tdo. Apa lagi memang jadi bahan gelak la. Dalam kul 8.20pm kitorg dah siap nak tapau makanan dia suddenly dia call ckp on da way. Terbaekkk.. kitorg solat dulu then pergi balik kat nandos. Gelak2 memang lawak sebab dia sebelum pegi dia ada shout, unit aku wajib dtg tapi dia yang lambat datang. Memang wajib dtg tapi hareemmm lambat. So borak2 until 10.30pm baru balik. Fiuh~ aku balik terus basuh baju2 keje coz this weekend aku balik kampong. Sempena bulan kemerdekaan ni just wanna wish Happy Merdeka day to all malaysian. One unity one malaysia!




No comments: