Friday, August 14, 2009

Jang O Jang



The story starts with the futsal friendly match between my unit and vendor. Me and my ofismate bersama2 turun melihat perlawanan persahabatan futsal antara unit dan vendor di One Utama Damansara. Kira tunjuk muka pon dah ok watttt. Kerana aku kaki bangku so aku tak akan main. If kena jadi goal keeper pon pk 2 kali. Tgh tgk member main dalam 'cage' mcm terdengar suara user aku. Dah... borak2, gelak2 kat situ plak sambil melihat jalan raya dari pandangan atas macam couple. Walopon dah habis ofis hour nak tak nak terborak gak pasal ofis. Ada nama ke bagi penyakit yang asyik ingat pasal ofis? Tak lain dan tak bukan ialah Workaholic. No worries esok pagi kita akan jumpa kat menara coz we have a meeting at 10 a.m. Demmmm, aku ada meeting lain. Ahh pandai2 la. By da way I manager aku macam rushing after the game is over cuz she had to go to the hospital looking after her father. Pneumonia. Then, aku dengan selamber blah cam tu je dari crowd futsal cuz aku ada wayang kul 9.00pm.

Walopon dalam wayang, handpon tak benti2 dihujani mesej dan calling. Ahh lantak p. Seperti biasa bila dah tgk muvie kena la review sket. Cita Jang O Jang ni penuh dengan aksi setiap saat dan sessuai kepada mereka yang suka akan aksi2 dan teknik2 CGI terbayekkk punya. Futuristik into the future cybertron habis. Jalan cita dah cliche cuma effect dia memang menarik. Seperti biasa aku akan ckp kat kawan aku, teknologi nano akan memusnahkan alam semesta kalo tak digunakan dgn betul. Nak kejar penjahat 2 ekor, tapi satu bandar musnah. Dia ada satu nama yang dipanggil utilitarianisme kot. Biar mati segilintir asal dpt menyelamatkan satu dunia.

p/s: Takziah kepada keluarga Allahyarham Ustaz Asri

No comments: