Thursday, August 6, 2009

Majlis Tilawah ke 51

Aku jatuh cintaa dah lama dengan suara Dato' Faizul yang lunak merdu bila beliau mengaji. Smalam aku tgk Majlis tilawah Al-Quran Peringkat Antarabangsa di TV1 dan sempat merakam suara beliau guna Hp aku dan dengar berulang kali dan dan dan. Beliau telah menjadi 'artis' jemputan untuk memulakan gelanggang musabaqah kali ke 51 itu. Berasal dari kuantan Pahang (org kitoo) dan pernah menjadi johan peringkat antarabangsa pada tahun 2006. Aku pernah jadi makmum ketika beliau membuat 'roadshow' ke kampung aku Muadzam Shah ketika bulan puasa ramadan almubarak.

Aku berharap bulan puasa yang bakal tiba ini akan berjumpa lagi dengan beliau dan mendengar suara yang best itieww. Walopon dia baca panjang tapi rasa sekejap sebab againnnn suara manTOP.

No comments: