Thursday, August 20, 2009

Happy blessed Ramadan al-Mubarak




Sebenarnya aku dah byk berdosa pada Allah yang Maha Esa (wahh ayat declaration gitu). Aku dpt merasakan Allah itu mengurniakan aku selsema dan batuk (bukan AH1N1) untuk memberi peringatan kepadaku bahwasanya bulan Ramadan akan menjelang beberapa hari saja lagi. So, sebelum aku menerjah bulan Ramadan maka Allah itu 'bersihkan' aku dengan cara aku minta ampun byk2 mintak sihat kan tubuh badan supaya dpt beribadat dengan tenangnya sepanjang bulan Ramadan nanti. Kalo demam, selsema, batuk etc nescaya rasa rimas sket sebab nak berpuasa sebab rasa macam uzur sngt dah. Opss.! Oleh itu, sempena bulan Ramadan yang bakal tiba esok lusa hari, saya menyoson 10 jari jemari ku itiew memohon ampun dan maaf kepada semua from top to toe. Semoga kita semua dpt meningkatkan amal ibadat di bulan puasa ini. Amin ya Rahman ya Rahim..

No comments: