Tuesday, August 11, 2009

kekalahan dirahsiakan




Minggu lepas one of my senior ajak main futsal kat PJ. Aku pon ckpla aku kaki bangku to be franked la kan. This week aku baru la tau result diorg berapa sebenarnya. As usual aku dpt menjangkakan kekalahan yang teruk dibelasah oleh pihak lawan. Ofis aku ni bila ada tournament terus je main belasah. Sebb tu dapat result pon kena dibelasah. Kesimpulannya, aku rasa permainan ping pong je kot tak kena belasah sebab kat level ni ada meja ping pong so buleh dikatakan tiap2 hari bermain. Macam kes aku dulu, wakil badminton ofis ni, dapatla tempat ke 3 dari 3 pasukan. Haha, kira dpt gakla medal. So moral of da story, aku memang takkan masuk tournament yg aku sendiri dapat menghidu bau2 kekalahan yang teruk amat. Sebab? aku tak mau jadi subject utk diperkotak katik kan kelak. Haha. Sebab apa kumpulan kalah? Sebab aku. So lu pk la sendirik.

No comments: