Tuesday, March 10, 2009

Business Warehouse


Cuti semalam aku balik Pekan Pahang. Ada hal sket. Kaki akak aku ada retak sket. So kena simen kat spital. Hopefully get well soon. Ok, put it aside. On the othe side, nenek aku selalu ckp ngan aku bila nak usya ladang. Then aku cakap kena benti keje la pulokkk!. Almaklum aku akui memang aku jarang babitkan diri dgn projek tersebut. Pada awal penerokaan yes aku ada la tanam2 sket pokok kelapa. I would love too. Tapi aku keje kat KL. So jarang balik. Tapi time aku balik harituh, memang beribu telur itik ada kat dapur. Nak buat telur masin. So aku mengambil kesempatan ini memberitahu anda, barang sesapa syarikat, restoran mak pak anda yang nak beli :

Lembu, kambing (bor+tempatan), dragonfruit, telur itik dan tebu, kami akan cuba memenuhi permintaan anda. Currently, area Pahang je. Tapi why not kalo aku memperluaskan lagi pasaran kan. So jgn lupaaaaaaa. hehe~

No comments: