Friday, January 9, 2009

terkezut skejap :)


Minggu ni memang memenatkan otak dan really menguji kesabaran saya. Byk sungguh projek yang perlu dilaksanakan dan semuanya berkaitan dengan bil letrik anda seme. So kalo tak berupdate tu ada 2 je alasan. Sibuk atau malas. Memang setiap hari aku akan usya blog ini membalas komen2 dari pengunjung yang adoo. Siang tadi aku agak terkezut la coz CIO datang melawat floor tanpa ada sebarang siren. Naisb baik kat meja aku ada side mirror. Aku dah macam perasan eh ni CIO nih! Dia terus masuk bilik aku then pegi kat aku. Then kami pon borak2 macam dah lama tak jumpa. Orang2 kat luar pon pelik sebab apa CIO lama kat bilik aku. Aku penah jumpa dia time raya hari tuh harap2 dia ingat. Lepas dia kuar boss aku pon IM aku tanya CIO tanya apa. "Well, little frendly chat". Padahal boss aku risau aku bukak menda tak sepatutnya time keje. Tau takut...

By da way, aku letih ni baru balik dari main squash. Seronok sebab dapat berpeluh. Almaklum 8 jam 15 minit duk dalam air-cond je. Well budak admin la kata kan. Admin bukan sebarang admin, tapi ni dia system analyst. ahaha tak pasal2. Rasa puas hati pabila dapat post sumting walopon tak bermakna.. Ok, take care and adiosa..

p/s: teruskan berdoa utk rakyat palestin

No comments: