Tuesday, September 2, 2008

ampun di pinta



selamat menyambut Ramadan almubarak kepada semua.. adoii teramatla susah utk aku membukak blog ni tatkala hidup ini semakin busy.. Sory kengkawan kerana blog ni tak ber'update' for all this while. Anyway aku dah pindah area kL infact umah baru tu takde tenet. So ni pon aku surf kat ofis. Aku bukan apa coz risau kantoi je sibuk berblogging. Kalo audit dtg kompem aku kena!! Hmmm... di kesempatan ni aku nak ucapkan selamat Hari Merdeka kepada rakyat Malaysia, Selamat Berpuasa kepada umat Islam seluruhnya. Kepada syarikat yg aku keje, selamat menyambut ulang tahun yang ke-59. Speechless.. Kepada yg rajin mengusya blog aku especially cik Kreuger, thanks for ur concerned. =) tapi tulah, aku dah jarang bukak blog cuma aku kena cari masa je nak bukak. maapkan hamba ek.. haha... ok lah.. akhir sekali selamat berbukAaaa..

MC for ERP gathering =)

No comments: