Monday, September 22, 2008

berbuka puasa bersama2




buka posa 2007
lokasi: amin thai sek7 shah alam

wah sungguh seronok buka posa tadi ngan kengkawan kelas. Tapi tak semua datang =p Kami berbuka di kedai Zul Yahya sek13 Shah Alam. Best sebab dpt jumpa abang Zul pepaya dan isteri yng sedang mengandung =) After makan2 sembang2 aku ngan member mengorak langkah utk ke OU damansara jejalan cari pakaian. Ni dah kali keberapa ntah aku shopping.. Lingkupppp aku ni kalo terus camni.. Heehe.. Tapi bak kata orang destinasi bajet la kan.. Cari la baju yang ada less baru best. Tapi tu lah aku... Pegi slalu nak cai suar keje tapi tup tup cari baju lain.. Sungguh tak focus dan istiqamah dalam membeli baju.. hehe.. Lepas jejalan lepak plak kat kedai makan .. dah lama aku tak lepak kat kedai tu semenjak dah tak duk sh alam.. Sh alam is always in my heartt.. poyoooo..

p/s: tak sabar nak tgk gambar berbuka (T__T)

No comments: