Friday, September 5, 2008

guide me =' )

mencari ilham yg hilang

hari ni aku belajar menda baru iaitu jgn terkejar2 utk menyiapkan sesuatu aku tak pasti apa pandangan korang dan aku really need ur help on this.. seminggu ni aku ditugaskan utk menganalisa system (namapon penganalisa system dah takde keje lain) so pagi ni aku kena menjawab kat boss wat the tooot is all bout.Then one of my member ckp, "rilek2 jgn serabut. Duduk tempat sat g akak anta email".

Gosh, aku dah mula fedup sebab kat sini nak bincang seme pakai Instant Msj/email yg aku rasa mengurangkan tahap komunikasi aku.. persoalannya, honestly aku ni jenis keje cepat. Tapi orang lain maybe tak sama ngan perangai aku. So adakah aku kena adapt ngan situasi di sini biar lambat asal selamat atau aku kena kekalkan kelajuan aku bekerja? Padahal aku rasa boss2 aku seme keje cepat.. org bawahan je kot yg slalu lambat.. Komennn?

aku pelik je sebab bila balik dari OBM suppose aku dah dpt keje sket2.. ni tak... bosan seyh.. Boss lain siap nak kasi keje kat aku je tapi diorg tahu aku ni boss lain..
Sabarrrrrrrrr di bulan pose nih... Grrrrr..

p/s: "janji KOMEN"

2 comments:

Unknown said...

Laaa... siannye... same laa kesahnye kat tempat kijer aku pon lagu tuh gak. Nak ape ape semua pakai email... tapi bagi aku e-mail ni sebagai prove dan black n white nko buat kerja dan untuk backup nko kalau sesuatu arahan bercanggah diterima.... so kene based on las mail received. Amalkan laa selalu. Aku pon macam tuh jugak...

ape ape pon.. take care... berbanding dengan aku kijer jenis multi tasking, dari IT side, wireman, network guy, reportiers, sampailah ke accounting... semua aku kene amik tau... nko kire beruntung laa...

Kreuger®

Terung Jambu said...

sob sob... sabor ye yop kita di bulan ramadan nih... =)