Tuesday, October 27, 2009

Ta dan Ya

Dulu tetiap hari aiman doa nak keje kat Key-el. Bila dah dpt, rasa nak menyumpah plak. Tak indah seperti yang dijangka. Kawan aiman ilang tayar kete 2 bijiks sebab kena curik. Aiman risau la plak dengan kete aiman tuh. Yela manusia ni cepat je nak kaya dengan cara salah. Tapi kalo aiman cita ngan dak2 ofis ni, kompem diorg akan ckp kat mana2 pon risiko. Kalo menda nak jadi, maka jadilah. Kun fayakun kan. Tapi sebelum nak jadi baik aiman amik langkah pencegahan. Kira usaha habis dah dibuat. Aiyo, mati susah idup pon susah. Ada kete susah, takde kete pon susah.




ko nak bawak g mana tayar tuh!

4 comments:

Anonymous said...

there's always pros n cons..
bdoala plak tetiap ari yg awak akan sentiasa dilindungiNya.

Watever happen to us,believe that it's for the best wic has been decided by Him~ =)

cikkai said...

siapa Anonymous ni ek? baik sungguh =P

Anonymous said...

oit dear~~~
Of course sy baik,hikhik =P

cikkai said...

baiklah..baik sungguh AnonyMouse nih~