Monday, October 26, 2009

keliwon tiga

Memang aku dikelilingi dengan hantu2 keliwon kat umah sewa tuh. Gila betul budak2 zaman skang nih. Ada sorang mamat tu yang berlagak kunun2 dengan hanya keje GSC sebulan dua dah nak pakai kete. Tup tup dah benti keje nak keje tempat lain. Yang aku takleh blah brader hotel tuh siap nak payung dia plak. Gila homosapien ke apa. Dahla umah sewa 50 hengget pon sengkek nak bayaq. Brader hotel tuh siap ckp lagi kalo takde orng nak jaga adek dia tuh, kawan2 hotel byk lagi nak jaga dia. Memang ler ramai nak jaga tapi kalo semuanya stok2 auwwww, alamatnya duk bilek tak kuar2. Adoi mental2 aku duk situ. Macam duk kat spital mental plak. Ni sorang lagi ni pandai urut2 badan. Aku penah la suh dia urut memang mantop gila sampai aku dah taknak kena urut dah. Pastu siap adik angkat dia dtg umah nak urut ngan dia kesnya apa? Kesnya suka 'main' ngan awek sebab tu sakit badan. Byk alasan dia taruk sebab tak tahan la apa la. Kena sipilis macam sorang lagi tuh amacam? Waaaa... apa la budak2 nih. Tak penah blaja agama ke atau cultural shock? Aiman nak doalah supaya Allah ampun dan kembalikan mereka ke jalan yang benar. Aiman tak kesah.

Grrrr!

3 comments:

Anonymous said...

tu tanda2 kna pindah kondo r tu... =P

Mem Aluya said...

Kalau mampu sewa sendiri... pindah la...

cikkai said...

InsyaAllah will do~