Wednesday, October 21, 2009

Awek saya?!

Mem ni memang taw. Saja wat soklan perangkap. teeeeeetttt! Tapi salah aku gak yang suruh request cita apa nak dicita kan. Bak kata org muda kompang bagai petir berdentum-dentam, nanti tak jadi plak kan. Gitiew ler. Untuk jaga hati semua pihak kita tunggu jelah yer (ala2 artis tak laku). Nanti saya buat press compem bila saya dah betul2 bersedia. Masalahnya aku ni ado ke nan ado? Jawabnya ado nan ado tengah2. Saya akui saya ada teman spesial. Saya amik berat tentang dia dan dia pun amik ringan tentang saya sebab saya ringan dari dia kot.! haha jgn marah ye Dear~ Beliau maseh belajar alip ba ta next yer InsyaAllah abeh katanya. Tapi saya sayanglah kat Mak saya (tetiba). Cinta pandang pertama? erk rasanya tak penah kot. Dia datang begitu sahje. Sahje aku bercinta kerana Allah taala. Baru dapat pahle. Si dia pon dapat, cinta dariNya pon InsyaAllah dapat. Tetiba jadi ustaz (pura2 lari dari topik). Sekian sahje la kot. Gambar takleh nak upload sini nanti ada org superimposed jadi macam Noral Danish takpun Angelinah Julie. Sekian~


chantek tak??

1 comment:

Mem Aluya said...

Hahahahhahaha. Hahahahahhaha.

I loikeeee...