Wednesday, October 29, 2008

zaman dolu dolu

mr brown

semalam time tgh baca email pasal melamine tuh, tetiba aku terpandang pada gambar di atas. Mr brown coffee. Ia mengimbau zaman dolu dolu aku time aku kecik tapi tak cenonet la. Sebenarnya makcik sedara aku penah panggil aku mr. brown. Dia sorang je panggil aku brown. Erk, aku pon tak tau pasal pe. Time tu aku skolah rendah. Nak kata kulit aku brown, ntahla. Sampai skang aku tak tanya kenapa nama tu melekat kat aku. Tapi sekarang, nama tu tak lagi kedengaran kerana kami sudah lama tidak berjumpa. Takpelah, tetapi sesungguhnya kalo nama2 nickname aku disebut walau di mana2, aku pasti tertoleh utk memandang siapakah gerangan yang memanggil nama2ku itu walau bukan niat si pemanggil itu tidak memanggil aku. Hehe.. lol~
peace out

1 comment:

Mem Aluya said...

Kak Yong baru minum satu mug besar kopi Kemaman. Terang mata. Lagi dua hari lah baru boleh tido nih.(exaggerating)

Kemaruk punya pasal!