Sunday, April 20, 2008

go ahead~

nak sombong ngan aku? go ahead..... tak nak kawan ngan aku? go ahead..... Aku terima seadanya.. Tapi the sad thing about u is, whenever u ignoring, just realized tat sumday, u will need me to help u though rite (Besides Allah S.W.T). Then, mula la begging for mercy.... Tak paham la, tak dpt nak buat la.. apa la itula inila... But, luckily im the person yang layan seme jenis manusia without any assumption. Maybe da way i talk to the smart person a little bit diff with the goofy one. All i can say is, go ahead. Im happy wit mylife now. Im just thinking my mak dan my daddy rite now. Last time aku balik masa CNY.. lama tuhhhh!!!. Time tepon mak, Emak asyik suruh aku keja kat dubai je. Abah plak no komen.. Susah2 keje je kat ladang tu.. Erk~ penatla abah..Luas sangat.. ngehehhe.. Setakat nak supervise mat2 indon yang keje kat situ leh la.. haha..
Yaaaribbbaaaaaaaaa...

2 comments:

.: RUFAI :. said...

wah khai nak keja kt dubai ke?hehe jauhnye....

cikkai said...

haha, tempat dah ada... cuma nak tak nak je... homeee sick~