Monday, November 30, 2009

Selamat Hari Raya AidilAdha

hapdet jgn tak! Uish apala nasib blog ni. Nak tinggal kena sembelih ke apa. Opss! Lupa nak say Selamat Hari Raya Korban to all. Ye marilah sama2 kita korban kan segala kesibukan kita dengan tidor pada pagi raya. Itulah apa yang aku lakukan selepas solat jumaat. Lepas makan gitu gini aku masuk bilik adik aku lalu melandingkan diri ateh katil. Best gila wa cakap samalu. Takkan dapat ketenangan macam tu di Key El nih. Aku bangun bila aku dengar ayah aku cakap,"abang mana?". Pehtu baru bangun nak solat jumaat. 2 kali khutbah terbaekkk. Memang letih hari tu sebab kamis petang jalan jem so rasakan azabnya. Belom hilang letih petang jumaat balik pekan. Kena la tunjuk muka sat. Kang org mengata macam lah duk London jauh gitu. Hari sabtu plak cam bese menguruskan apa yang tak terurus di kampong aku tuh. Petang aku bleh tertido ateh krusi sebab rasa dah lama tak kuarkan peluh. Petang afta asar aku balik semula ke rumah. Dan hari Isnin smalam 30 november aku rasa kepenatan sekali lagi kerana jem jalan raya yg amat teruk. Sepatutnya sampai kul 6/7pm tapi terlajak ke pukul 9pm. So gitieww ler kisahnya.

No comments: