Friday, November 6, 2009

taira mail ~.~

Cik Taira baru tepon smalam suh updet blog ni. Taira mana? Taira Banks. Aku xplain kat Taira sebab apa doh lama tak updet. Ko takde FB ke? very the addicted one lor.. Cik Taira jawab dengan selambar, ko hengat ko hensem sangat ke nak ada FB ni? Ahhh, tak kira. Yang penting kepuasan tu Cik Taira yg kita nak. Smalam aku cuti semata2 nak serviks kete. Punya la hampeh Google Maps. Bodoh menyebabkan aku melilau2 cari servis center tuh. Kata kat roundabout Rothmans tapi kat Seksyen 13 je. Memang terbaek rasa kete aku makin berseri2 selepas dibasuh. Haha. Tapi takde makna sekejap je sebab kawasan umah aku nan parking so comot semula. So gitulah ceritanya.



Jom Cik Taira saya bawak g jalan2

p/s : XOXO to my senior (submit ur resignation form and go be a ****star).

2 comments:

Mem Aluya said...

Haaaa... dah addicted?! Hahahahaha... tu belum masuk berkebun lagi tuh!

cikkai said...

eheee.. berkebun tu pk 2 3 kali gak.. ~