Monday, November 9, 2009

cuti ke Ipoh

perjalanan malam ke Ipoh jumaat lepas memang memenatkan dan tidak seronok sama sekali. Sebabnya jalan jemm yang amat sebab aku terikut laluan Selayang tanah runtuh tempoh hari menyebabkan jalan dibuka satu lane sahaja. Perjalanan yang mengambil masa 2 jam tapi lebih 4 jam. Nonsense et al. Sampai kul 12 tgh malam. Balik ke sini jam 5.15ptg dan hujang lebat di highway PLUS menyebabkan kebanyakan kereta memasang lampu kecemasan. Very the heavy one lor. Before that ada kemalangan di highway Tapah dan nasib baek jemm sekejap sahaja. Tapi overall 'percutian' sabtu ahad memang seronok dan diserikan lagi kenakalan anak2 buah aku yang tak reti duk diam. Duk dalam kete macam duk dalam umah. Tunggang langgang habis. Tapi seronok tgh mereka membesar. Walau apapun yang terjadi, aku tetap aku seorng pakcik sedara yang best! (best ker?) ntah..

p/s: tak layak jadi reporter keadaan lalu lintas.

3 comments:

Mem Aluya said...

Eh.. hello... *tolong post gambar anak-anak buah saya tu juga... dengan gambor mak depa sekali. Aihhh rindunya.

*di FB pun buleh...

Terung Jambu said...

nanti saya try upload.. jarang jumpa so takde byk gambar latest =(

Mem Aluya said...

Thanks :)