Tuesday, May 12, 2009

jalan2 cari makanan

masa aku pergi sunway minggu lepas tgk cita wolverine tu aku jumpa azan kumpulan ruffedge tuh. Kecik je orangnya.. tapi dia segan2 tunduk2 malu2. Aku jumpa masa dia baru lepas solat maghrib dan aku baru nak solat. Malam sabtu plak aku pegi restoran nelayan jumpa plak si Dee (jgn ketawa) tuh! He is very nice dan bila aku jumpa dia in person, takde la auww sngt. Pakaian dia outstanding dan macho gitieww. Tapi restoran nelayan tu mcm tak layan sngt.. layan lagi seoul garden. Hehe selamber aku mengomen, al maklum first time pegi. Ambient memang ala2 nelayan duk atas rumah papan. Memang rasa nak nyepak je bebudak yang lari2 atas papan tuh. Dah la aku pening pala time tuh. Semua budak2 tu aku hangin kan. Tapi ada sorang budak tu cute sngt dia pegang kamera kehulu-kehilir pastu dia snap gambar aku. Kompem fofular laa aku lepas nih.... (in ur dreamm)!

2 comments:

deennasour said...

ruffedge punya group mmber memang rajin sembahyang.

napa tak singgah umah aku.
lerh..

p/s : udah tukar blog

Terung Jambu said...

ko memang dulu ckp umah kat sunway but never told me which one... give me the exact one lah so , tapi tak tau bila nak g! haha