Tuesday, May 5, 2009

hukuman


begitu mudah untuk kita menghukum orang. Smalam aku dapat lagi satu tamparan hebat mengatakan aku ni seperti biasa 'sombong'. Salah silapnya sebab aku dah tak selalu ber'sosial' lepas kerja. Mingle around with other staff from other unit. Gosh! aku memang busy so terpaksa kerja lebih masa. Dan kebiasaannya aku akan tahu limitasi aku utk berkata ya atau tidak. Wats da point utk aku bermain/membuat perkara lain jika perkara utama aku terbengkalai? Aku bukannya langsung takbertegur sapa dgn orang lain cuma aku sibuk dgn testing! Kalo rasa2 nak menyibukkan diri marila masuk unit aku yang hectic nih. Unit lain it just a daily operation. Pukul 5.15pm dah boleh ca alif but. Tapi aku tak amik port sangat. Sehari dua je aku terasa. Nanti aku ok semula. Besela, nak tuduh orang tanpa usul periksa. Demm it!


1 comment:

Mem Aluya said...

Nyampahnya. Melayu la tu???

Just do yor thang, bro!