Tuesday, February 22, 2011

Henset punya cerita

Nak dijadikan cerita Raya Qurban tahun lepas, 1st day henset canggih aku ilang dekat kampong. Memang serabut gak la pala otak sebab takut dapat call dari ofis. Dah la before kejadian boss aku ada mesej suh balik KL ada meeting on Friday. Raya tak silap hari rabu. Aku ckp postpone je meeting tu. Haha. sapa boss skang? sendiri jawab. Huhu. Skang aku hanya pakai henset murah saja. Ala nokia yang rm99 tak pon rm85 tu. Lagi puas hati kalo ilang. Dapat bonus tempoh hari teringin nak pakai black berrak. Tapi sampai la ni aku stick with the nokia fon. Sedap pegang keypad dia. Recently mak aku tanya, bila nak tukar henset? Aku jawab tak urgent pon nak tukar henset. Biorpon pakai kete canggih manggih tapi henset murah baru stylo. Haha. Kedekut? Bukan duit orang lain, duit aku gak. Asal boleh sms dan buat panggilan kecemasan dah ok uoll!

No comments: