Monday, December 21, 2009

Y.E.S or N.O ?


Rabu lepas aku g Tropicana Royal Golf Resort sebab ada dinner company. Tema dia black silver and gold macam lagu akon. So nak taknak aku kena la cari baju yang sessuai untuk diperagakan dalam majlis yang serba kureng itiew. Lepas meeting terus ca alip bot ke Mid Vall untuk mencari baju. Mumula pegi I-Setan untuk usya2 baju dulu. Then pegi jusco tapi aku keluar semula sebab panas giler dalam tuh. Member jusco day on 15-16 Dec. Wat the heck! Usya plak kat metrojaya tapi cam tak best. Last2 pegi smula I-Setan dan grap apa yang aku nak. Semuanya RM270++ cik. Yeah taknak kalah aku walopon duit hampir2 kering! So puas sebab orang puji gak bow tie dan konsep pemakaian aku. Haha. So sempena Y.E.S ni uoll say yes ke no? Mestilah yes kan ujung2 tahun barang murah tapi kena pandai berbelanja. Jangan jadi cam aku, masuk je I-Setan kompem jadi setan. Sekian, dan marilah kita bershopping!

2 comments:

deennasour said...

ari tu aku g isetan klcc, sedikit lagik mahu beli barang!!

say YES!! haha

Terung Jambu said...

YES YES YES.. haha cool~!