Friday, July 31, 2009

jambu ker?

Wah gitu tajuk hari ni kan. Seyes pala otak aku weng hari ni kerana tido lewat (tgk wayang habis kul 12) dan hal2 berkaitan semalam. Nak dipendekkan cita, ofismate aku angkat talipon. Then the convesation goes like this. "boleh saya bercakap dengan jambu (pemboleh ubah dan juga seorang lelaki India)?". Jawab kawanku, "Jambu outstation minggu ni. Ada apa2 yg boleh saya bantu?." "saya blablabla pengarah dari Produksi Video 18XXX (lu pk la sendirik) nak ambil jambu berlakon la. Dia dah kawen ke belom?." Kawan ku agak2 blur adakah dia tersilap dengar atau sebaliknya. WTF!!! "Dia belom kawen, tapi apa2 hal u call dia next weekla." "You nak tak berlakon bawah i ?" tanya pengarah itiiiew. WTF sekali lagi. Then kawan aku ckp, "takpelah". The conversation ended peacefully w/o both sides being horny each other over the phone.


Gosh! Walaupun aku ni idak le baik bebenor, tapi once aku tau camni, kompem aku rasa cam.. aaaaa errrrr uuuhhhhh tak berapa selesa ngan jambu (senior aku kat sini) kan. Tapi aku harap dia tak camtu. Yang aku peliknya kenapa sampai ke ofis mamat india tu call? where did he get the phone no? Talipon ofis plak tuh? Gilaa kalo senior lain atau senior mgr aku yang angkat. Adakah jambu itu sememangnya jambu atau mempelam, cempedak, durian dan sebagainya.


pengsannnnn

No comments: