Wednesday, July 1, 2009

Family Day 2009

First time ever. Sebenarnya sabtu lepas aku menghadiri family day ofis di desa waterpark sg besi KL. Sungguhla happening pala sebab aku jadi committee, MC dan bagai2 lagi. Agak penat berdiri mengacara majlis di samping bermain2 air di sana. Sengal2 badan toksah cita. Sampai sana tak ingat umur dah kecik ke besar. Menagalah kan budak2, menjerit mengalahkan dak pempuan bila luncur air dari atas. Tapi memang aku lupa segala masalah kerja dan have fun all da time. Team aku dpt nombor satu dan aku dpt hadiah lucky draw berupa sebijik rice cooker. Nak masak aku malas. So simpan jela buat hadiah kawin. Haha. Apa yang penting? Kerjaaaaaaaaaasama. wonderpet wonderpet~ Temanya pirate of carribean. Tapi grop aku ala2 wonderpet gitiew. Pape jelaa.

No comments: