Wednesday, September 9, 2009

smalamnye hal

Smalam seharian aku meeting kat Jalan Timur PJ. Dahla sakit perut sebab aku rasa makan kat majlis berbuka hari sebelumnya. Rasa nak pengsan sebab perut kosong dah 2 kali aku terkucil, ini pon ku tahan jebat. Sebelum meeting mula borak2 ngan Tn. Haji selaku pengerusi projek. Tetiba dia tanyakan soklan aku org mana. Then dia tanya dah calon ka belom ka? Then aku jawab.. aaaaaaaa dah! haha. Pehtu dia ckp, kalo takde saya nak calonkan dengan anak perempuan saya. Haha. Pehtu dia kenenkan anak laki dia dgn teammate aku. Sabau jela. Ahhh! Fenat2. Datang je opis hari ni lebey kureng 132 mails dalam inbox. Aku rasa mcm nak kena bounce dah. toing toing~! terima kasih kepada semua yang percaya akan saya selaku developer kepada projek tersebut. Walopon rasa dah nak termuntah dari bulan mac haritu. Roll out bulan 7 dan second phase dah rolled out jugak bulan 9 walopon ada sedikit lagi changes. Full roll out will be on the month of Oktober dan aku bakal berjalan2 di seluruh semenanjung~ CLAIMMMMMM

No comments: