Thursday, June 11, 2009

kisah semalam

hari yang baik


Smalam pegi restoran makan nasi putih telor mata dan tomyam. Aku memang slalu pegi kedai makcik tu sampai skang aku mcm dah frendly ngan dia. Orang kelantan yang baik. Dan setiap kali aku makan kat situ erk, mesti ada org yang suka perhatikan aku. Korang pernah tak alami bila mana seseorg tu suka buat sumthing supaya korang dapat merasakan kehadiran dia di hadapan korang? haa itula yang aku alami. Nak makan pon macam terganggu. Aku prefer tapau bawak balik. Sampai makcik tu ckap hai makan sini plak malam ni? Slalu bungkus bawak balik. Tukar angin makcik.... Takpela, aku layan je sesapa yang suka bebenor melihat aku yang adoooo. Lepas makan aku yang tak penah2 pegi cyber cafe sejak duk sini, aku paksa gak diri aku utk pergi dek kesangapan untuk mendonload lagu2 baru. Aku sempat donload satu je lagu Keri Hilson - Knock you down. Jadilaaaa. Bukak frenster, bukan facebook dan bukak blog serta ym sket2. Dah lama aku tak ym.




Seperti biasa kepada mereka yang tak reti2/paham2 lagi situasi aku, kalo korang nak tinggal kan komen sila tinggalkan komen di bawah ni ha. Jgn tulis kat shoutbox yang penuh dgn spam tuh. Aku tak leh baca kat ofis ni kena block. Sekian saja untuk hari ini..

No comments: