Monday, June 15, 2009

ikan polka dot




Sungguhla cantik ikan pari polka dot, red blood arowana dan ikan yang bersusun macam askar ni kan!Memang cantik sesuai dengan harga yang buleh buat down payment kete honda city ni kan. Ikan pari polka dot tu RM12388.00 kalo tak silap. Arowana cecah RM9888. Memang cantik gila skin dia. Actually gambar tu aku amik kat akurium ikan seksyen 2 smalam aku pegi ngan family. Aku macam nak beli ikan flower horn buat hadiah kat ayah aku. Kasi surprise sket. Nantila suatu hari nanti.. haha. Ikan kat umah aku tu bela bela bela pehtu mati sebab asyik renovate rumah pindah masuk dalam akuarium instead of kolam, kadang2 tutup lektik sebab kilat. So lupa nak pasang lemas takde oksigen. Mati gitieww je. Yang hidup hanyalah ikan patin da bomb. Hmmmm... itula nak jaga ikan manja aka mahal. Nak goreng tak lalu makan. Sabau jela.


p/s: gambar tak cun sebab guna camera hp.


No comments: